EelloO Merhabalar hamilelikte karaciger enzimi yuksek cikan oldumu. Ne anlama geliyor. Yeni ogrendim 4 katina cikmis. Herhangi bi sorun olur mu acaba😟
pitircikannesi1 EelloO ben ağızdan progestan kullandigim zaman yükselmişti ama progestanin yan etkisi imiş bırakınca normal değere düştü hemen cnm
Melisssss1994 EelloO Bende de çıktı canım daha 1 hafta oldu geçeli. Ama ben Progestan kullanıyordum. O yapmıştır dedi doktor. Bıraktırdı. Şu an da geri düzeldi. Normale döndü.
EelloO Yalinn8 orda ogrendim zaten ultrasonda gormek istedi karacigeri ona gore bi tedavi uygulayacak sanirim ama korkuyorum bebege yada gebelige zarari var miki
Ersema alt ast değerlerin yükselmiştir doktor gebelik kolestazindan şüphelenecek muhtemelen öyle bir sorun varsa bebegi 37. haftada sezeryanla alıyorlar bebek mekonyum yani kakasını yapar şüphesiyle. Belki de sende ilaçlara karsi alerji gelişti her yükselme kolestaz değilmiş. inşallah ilaca bağlıdır.
Ersema EelloO düzelir canım çoğumuz vitamin ilaçlarını birakinca seviyelerimiz ddüştü seninkide düşer inşallah.