sinemdengiz eminegizem Yani geçen doktorumdan şöyle bir şey duydum. Bi hanımefendiyi nst bağlamışlar ve sancı vs çıkmamış ancak kendisi sancı çektiğini söylüyormuş alttan muayenede açıklığına baktıklarında direk doğuma almışlar kendisini🙂 herkesin hikâyesi bambaşka siz neden sordunuz siz de mi böyle olduğunu düşündünüz? -
EceNaz26 eminegizem sizin durumunuzu bilemiyorum ama nst cekildim sancı çıkmıyordu ama karnım cok kasiliyordu soyledim dedim var ama çıkmıyor makinayi tekrar farkli şekilde bağladılar sancılarım çıktı
eminegizem Yok kızlar haftam çok erken kötü birgün geçirmiştim çocuk çok kasıldı acile gittim nst bağladılar ufak sancılar çıktı engelleyici serum yaptılar ondan sordum
littlechick Benim nstde sancım çıkmadı ama ben sancı çekiyormuşum. Sadece 1 tane çıktı sancı onuda doğum sancısı demediler sorun yok dediler. muayne olduğumda açıklığım olduğunu söylediler ve doğuma aldılar.