Kızlar ben dün erken gebelik testi yaptım ve 2. çizgi gördüm ama çok silikti net değildi dikkatli bakınca belli oluyordu . Bugün de kan verdim ama kan sonucum çıkana kadar doktor gitmişti yarına kaldı ama dayanamıyorum . Tanıdığım bi hemşire vardı ona sordum beta hcg 28.8 çıktı hamileyim değil mi ?