35 haftalıkim , bugün hiç iştahım yoktu, oglende dolapta olan yemeklerden biraz yedim . Kasıklarımda ağrı vardı , ağrı olan yeri bebeğim tekmeliyordu. Dedim heralde onunla alakalı .. eşim isten gelince dus alıp yattım. Ayaklarım ayak bileklerim üşüyorsu çoraplarımi giydim aynı adet ağrısı gibiydi .. uyuyakalmisim ter içinde usuyerek bir uyandım geçmeyen kasik sancılarım başladı. İstifra ettim öğlen yediklerim duruyordu daha .. hala kendime tam olarak gelemedim gaz sancısı gibi de biraz ne oluyor anlamadım .kaç saattir bel ağrım devam ediyor. Normalde pazartesi günü kontrole gidecektik haftaya . Sizce doğum belirtisi mi?