Mrvds Haftadayım sevgili anneler birkaç haftadır eskiye göre biraz fazla sarı renkte akıntım oluyor,yarın kontrolüm var doktora da soracağım ama sizce normal mi bir bilgim yok?
Mavisevgim Mrvds 33+5 haftalik gebeyim başından beri var enfeksiyon vardı geçti ama hala sarı akıntım devam ediyor mallesef doktor normal sorun yok enfeksiyon da görülmüyor artık dedi
Nursah0 Mrvds benimde oluyordu doktorum artan hormon seviyelerinden dolayı olabileceğini söyledi enfeksiyon olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz inşallah 💕
Neferut Mrvds ben akıntım artınca fitil kullanıyorum baya iyi geliyor doktoruna söyle gerek görürse verir zaten canım