2kizannesi- Kızlar bebeğimizin eşleri Doğumdan sonra çöp oluyor, eşleri Hacettepe Üniversitesini arayıp bağışlamak istediğimizi söylüyormuşuz Doğumda gelip alıyorlarmış Lösemi hastaları için falan hücre oluyormuş sanırsam. Yeni öğrendim bende, düşünüyorum çöpe gideceğine hayırlı bi şey için kullanılsın bebeğim de dua alır sevap kazanır bizde 👼🏻🌸