Kızlar ikinci doğumum olacak ama ilk çocuğumda ben hiç sancı, nişan, ağrı vb şeyler görmediğim için açıkçası pek bir fikrim yok. Biraz önce lavaboya gittim ve sarımtrak ve şeffaf karışımı, sümüksü yapıda bir sıvı geldi. Bu nişan mı acaba? Yoksa normal akıntı mı?