mehtapacar İki gündür bebek hareketlerininn az olması sebebiyle bugün kontrole gittim. İki defa nst cekildi fakar mesai bitimi oldugu ıcın baska doktor yorumladı. Yarına kadar aynı devam ederse dopler çekeriz dedi. Konu ile ilgili bilgisi olan var mı? Nasıl bir şey
Cimenn1223 mehtapacar doopler kalp atışıni dinliyor saglik ocaklarinda var trend yoldan da temin edile bilir bende alicam 17 haftalgm henüz son aylar haraket azligindan strese girmek istemiyorm bir sorun mu var diye kızmda bilmiyordm grup arkadaşlarm önerdi googleye yazarsaniz görürsnz minik bir cihaz jelle karninizda gezdiriyorsnz kalp atış sesini duya biliyorsunuz
huysuz__ mehtapacar detaylı bakılacak bebeğe, ikili ve detaylı testler için bakılan özel cihaz var ya, onunla inceleyecekler seni ve bebeği, çünkü herhangi bir sorun var mı ancak o cihaz ile tespit ediliyor, normal kadın doğum cihazları yetersiz kalıyor.
mehtapacar Bilgi için teşekkür ederim. Bana söylenilen plasenta ve bebeğin kan akımını vs detaylı görebiliyorlarmış sanırım.
huysuz__ Berraymom ben devlette yaptırdım , özel veya herhangi bir devlet hastanesinde yaptırabilirsiniz. 1 saat sürmüştü benim açken ayrı kan verdim, bi içecek verdiler bitir 1 saat sonra tokluk şekerine bakcaz denildi o kadar yani.