Elif82 bişey sorcam canım şeker konusunda ben tatlı felan çok seviyorum yiyorum yani hergün bu yükseltir mi ama normal sağlık ocağında şekerim düşük çıkıyo hatta hemşire sürekli bişeyler atıştır şekerin düşük diyodu aklıma takıldı sorayım dedim tatlı yemekle alakası var mı