Duyguanneoluyor Kubracma canm ben 22. Haftaya kadar karnımın üstünede yattım şuan yatınca içerden isyan bayrağını çeker gibi tekmeliyo kızım zaten 😂 soluma ve sağıma yatıyorum sadece sırt üstü yatmamaya dikkat et bebeğe az kan gidiyomuş😊
Zeynpatak Kubracma hareketlerini hissedene kadar rahat yattim ama suan istesem de yatamiyorm yuzustu sirt ustu hemen bi tekme 😅
Duyguanneoluyor Misskaynak malesefff ki evet bazen unutuyorum sırt üstü yatıyorum bnde rahat rahat uyıduğum günleri özledim 😀
Damlademirr Bende sağda çok rahat yatıyorum ayrıca sırt üstü yatmayı çok seviyorum ama yatmıyorum korkudan :)