Duyguudaa bende 2. Sezaryeni mi olacağım. Bende ilkinde zor ayağa kalkmıştım ve çok şiddetli kusmuştum. Bir gün boyunca midem bulanmıştı ve kafam hiç yerine gelmedi. Oğluma bile bakmamıştım . Spinal olmuştum ameliyatım kolaydı ama sonrası beni zorladı eve gelince düzelmiştim. Şimdi tekrar panik olmaktan bulantı çekmekten, ilk ayağa kalkıştan çok korkuyorum aynısı olacak diye.