Öncelikle çok teşekkür ederim eşimin günleri yetiyordu emekli değildi ama çalışandı ben oyüzden dul yetim maaşı alıcam kızımla toplam 10 bin 100 TL, ama tuttuğum ev şuan 12 bin tl şuan imkansız çalışmam, ama kızımı bırakamıyorum ve paraya da çok ihtiyacım var sonuçta ihtiyaçları var böyle yardımlar alabilirsem çok iyi olur benim için süt yardımı varmış belediyenin ona başvurdum