EceNaz26 Ya kızlar servis katında yatıştayım hemşire nstyi aldı gitti yorum yapmadı kaç dakikada bir gelmiş anlayan var mı düzenli gibi geldi bana
buseyusuf27 Duzenlı gbi ama az cıkmıs sancın 75 uzerndr olması lazmmıs normalde doğum için saglıkla al kucagına ınsallh
EceNaz26 buseyusuf27 banada 40 üzeri lazım dediler bilmiyorum ama sabah 25 30 lardaydı şimdi şiddeti artti, ama kaç dakika onu ölcemedim
busraltin EceNaz26 kaç gündü sancı çekiyorsun seni niye bu kadar bekletiyorlar ben anlamadım sezaryan yanlısı değilim ama anlam veremedim
EceNaz26 busraltin bende sezaryen hic istemiyordum ama artık o kadar yorgunum ki kimse dinlemiyor da doktorlar hla bekliceksin diyip gidiyorlar
EceNaz26 busraltin bende sezaryen hic istemiyordum ama artık o kadar yorgunum ki kimse dinlemiyor da doktorlar hla bekliceksin diyip gidiyorlar