Ozge5413 Bat 20 ama benim bugün çok ağrım vardı kasıklarımda ve peçeteye kahverengi akıntı geldi yerleşme kanaması mı adet kanaması mı diye ayırt edemiyorum. Sümüksü kahverengi akıntı geliyor. Bata daha var ama adet bitiminden sonra hemen ilişki yaşadık 3 4 gün. Bugünde üzerinden 12 13 gün geçti böyle kahverengi siyaha yakın akıntım ve sümüksü yapıda akıntım var. Erken mi adet oldum yoksa yerleşmemi sizce kafam çok karışık. Bu şekilde adet oldum sanıp hamile olduğunu anlamayanlarda varmış
Gamze_dn Ozge5413 bence yumurtlama agrisida olabilir ve yumurtlamada kasik agrisi ya sag ya sol agrir ve kahverengi yada kirmizi akıntı gelir.Bence siz bugunude degerlendirin.
Kub-ra61 Ozge5413 yerleşme kanaması adet gününden 4 gün sonra olur ve ilk pembe renkli olarak gelir sonrası kahverengidir ve 2 gün sürer sizinki çok erken yerleşme kanaması olduğunu düşünmüyorum
Hlyabtr00 Ozge5413 aslında bnde böyle oldu. Adetime daha vardı ilişki sırasında birazcık kan geldi. İlişkiden dolayı sandım. Sonra bı kaç kez daha geldi iki gün ama çok az az. Aklıma geldi acaba yerleşme kanaması mi diye. Kesildi hemen ama . O ay adetime 3 gün varken test yaptım pozitif cikti
Arbuk5234 Ozge5413 bende aynı durumu yaşadım canım Çarşamba günü kahverengi akıntı geldi regl oluyorum zannettim ama olmadım ara ara kahverengi hafif kırmızı şeklinde devam etti cumartesi regl günümdü yine aynı şekilde olunca kaset test yaptım pozitif çıktı bugün de doktora gideceğim kan tahlili sonucuna göre progesterona başlayacak bakalım inşallah sağlıkla ilerler gebeliğim💐🤲🏻
Eylooo @Ozge5413 Normal döngüme göre 1,2 gün erken bir adet karın ağrısı çektim kötü bir ağrıyla uyandım. O gün pembe kırmızı kahverengi akıntılar oldu peçeteyle sildikçe fark ettim. 2 gün de pedlerin ortası dolacak kadar oldu sonra bir anda kesildi. Yerleşme kanaması yaşamışım meğerse sonradan fark ettim test yaparak .
Bade0022 Eylooo bugün ben öyle oldum 2 gün erken tuvalete gittim peçteyle silince kan geldi karnımdada bşr ağrı var sanki ortasında taş var gibi bakalım devamı gelecek mi
Bade0022 Eylooo bu yaşadığın gibi birsey yasadım adet oldum sandım 1 gün kanamam oldu sonra bitti peçeteyle sildikçe pembe ve sulu gelmeye başladı ilk gün ki kanama ped dolduracak şekildeydi ama sonrada bitti yerleşme kanamasına göre ilk gün ki kan yoğun ve kırmızı değil mi yada böyle yasayan var mı acaba
Eylooo @Ozge5413 stres yediklerimiz vs veya spor egzersizleri çok hareketli oluşumuzda adet düzensizliğine sebebiyet verebilir. Umut etmek güzel bir şey Allahdan umut kesilmez. Ama çok düşünme üzülüyor insan sonrasında . Bence sen 1,2 hafta sonda test yap. Birde karın ağrın adet ağrısı gibi devam ederse arada bu olur ise vardır bir şeyler diye düşünüyorum . Ben o olayı yaşadım adet olmuşsundur dediler her gün adet ağrısı çektim sonra olmayınca artık gittim kan verdim.
Eylooo @Bade0022 sende bekle canım sende de adet ağrısı gibi ağrılar olur ise 1,2 hafta geçip test yap sonra gidersin doktora. Ben her hafta yapıyordum çok umudum kırılmıştı. Gebeliğimi 7 haftalıkta öğrendim.
Yes_mom0 Hlyabtr00 cnm benim de aynı şekil oldu ilişki ye girdim hafif kan gördüm sonra kesildi diğer gün kahverengi leke oldu bu iki gün sürdü ve şuan durmuş vaziyette inş benimde gebelikten dolayı olmuştur lütfen dua edermisin benim için ❤️🩹
1PrensAnnesi___ Ozge5413 Yerleşme kanaması adet kanaması gibi olmaz hafif kahverengi pembe renkte olur en fazla 3 gün sürer sizin adetinize daha çok var hakkınızda hayırlısı olsun
Eylooo @Bade0022 hakkında hayırlısı olsun kuzum . Umarım hepinizin kucakları dolu olur🙏 Allahım size de güzel zaman da nasip eder ♥️🌹
Hlyabtr00 Yes_mom0 çok iyi bilirim o umutları. 10 yıl boyunca her ay yaşadım o umutlarla. Rabbim kimseye aratmasin . Sizede tattirsin evlat sevgisini☺️
Eylooo @Bade0022 aynısı oldu kuzum bendede ped dolmadı ve kesildi bir anda . Adet ağrısı çekip adet tam olmadım. Baya bekledim ben açılırım diye yani 2,3 hafta sonra olmayınca test yaptım haftada bir pozitif çıktı 27 haftalık gebeyim ☺️🧿🙏 İnşAllah sende de olur ♥️🌹
Yes_mom0 Hlyabtr00 amin Allah razı olsun güzel dileklerin dualarin için rabbim senin evladını da sana bağışlasın inşallah 🤲♥️
Yes_mom0 Hlyabtr00 ayın 11 de ilişki sırasında kanamam oldu 12,13,14 bugünlerde de günde 2,3 damla kahverengi leke değiyor sence bir umut var mıdır ilk kez yaşıyorum bu durumu çünkü bilen biri varsa aydınlatsın beni lütfen