Kızlar benim bebişe doktor en başından beri küçük diyor. Yani gelişimsel sorun yok çok şükür sadece ebat olarak minik bir bebek olacak büyük değil dedi. Şimdi amerikadayım. Burdaki doktorda aynısını dedi. Sağlığı yerinde sadece yapısı minik oda normal herkes 2 metre boyunda değil veya 5 kilo bebek doğurmak zorunda değil dedi. Şuan 37+5 im. Bebiş 3010 gram. Sizce bu küçük müüüü bana normal geliyor diğer doğumlarımda 3325 gr ve 2980 gr. Böyle bir durum yaşayan var mııı