Bir_tirtilannesii Tuyu1 evet yazıyor canım. Fiyat farkı bayağı oluyor yazdirinca. Normal fiyatı 250 TL di geçen sene ama sağlık ocağı yazdığı zaman 90 TL ye falan alıyordum
Tuyu1 Bir_tirtilannesii evet 300₺ alıyorum her zamanda kendi doktoruma gidemiyorum en azından o yazıyorsa yazdırayım bari hiç gitmedim çünkü yazıp yazmadığını bilmiyorum teşekkür ederim 😊
Tuyu1 Satisati aaa öylemi onuda soracağım 😊 Aile hekimim biraz yaşlı bir adam değişik biri bakalım yazacak mı