kızlarrr merhabaaaa bir sorum olucak sizlere daha önce bebeğimin kalp atışı duyulmadığı için kürtaj olmak zorunda kalmıştım 8 haftalıktı 5 ay falan oluyor kürtajdan sonra adetim hemen düzene girdi bu ay yumurtlama günümü değerlendirmiştik eşimle ve bugün adetimin ilk günüydü hafif kramplarım oluyor ve tuvalette silince pembe renkte bir kanama geliyor ama pede asla gelmiyor az önce de erken gebelik testi yaptım tek çizgi ağrım falan da yok acaba yerleşme kanaması mıdır diyorum ama yaptığım testte çıkmadı böyle bir durum yaşayanınız var mı