esdemiralay Busraapaydn01_ 27+5 te 1142 gram 36 cmdi şuan 29 haftalık 30+5 te kontrol var çok merak ediyorum ne kadar olacak 🥰🤗
Humeyra34 Yasminahmet normal doğum mu yoksa sezeryan a gun verdikler mi , benim bebekte hemen hemen sizinkine yakın 38+2deyiz ,16temmuz a sezeryana gün verdi ler , ondan soruyorum 💓sağlıkla gelsinler insalah
Deletedmom_789 Meliss_t Hayır bir sorun yok gelişim geriliği var haftaya alabilirler hala aynıysa inşallah değildir
Meliss_t Deletedmom_789 hadi ya inşallah almıştır kilo 🥺 beslenmene biraz daha ağırlık ver kilo yapan şeyler ye bol bol 😔
Deletedmom_789 Meliss_t Doktorum seninle alakası yok dedi istediğin kadar ye almaz bebekle alakalı sen yesende yemesende o senin vücudundaki vitamin minaerallerle besleniyor demişti de bilmiyorum bakalım
seymateker B-urcu6 B-urcu6 Merhaba bende 37+4 3520 gr dedi doktor bugün 40 haftaya kadar 4 kiloyu geçerse sezeryan olabilirsin dedi size herhangi bişey söyledi mi doktorunuz
Zeyyno_ Busraapaydn01_ Biz en son 31+6da 1800gramdi önümüzdeki pazartesi kontrole gidicem bakalım 34+2oluyoruz o zaman