Arkadaşlar ben 12 haftalık hamileyim ve bu gün yaşadığım konuyu sizinle paylaşmak istiyorum çok stres yaptım ya , şimdi ikili test için devlet Hastanesi’ne gittim gel gör ki biraz kilolu hamile kaldım diye doktor ısrarla şeker yüklemesi istedi elime bı kağıt verdiler işte 75gramlik şeker yüklemesi yapılacak yarın erken gelicem iki veya üç kere icicem iki saat arayla açlık tokluk değerine bakılacak dedi her neyse ben çok tereddüt ettim çünkü henüz bebeğim çok küçük yani bu şeker testi 20 haftalardan sonra hatta 24′ten sonra yapılıyor diye biliyorum şu an 12 haftadayım yapılması çok saçma değil mi Bir de eşim de şey yaptı yani karşı çıktı burda da bazı yorumlarda gördüm erken haftalarda yapılırsa olmayan şeker bile ileriki dönemlerde oluşabilir yazmışlar sizce ne yapmalıyım ya çok canım sıkkın
Eşim de izin vermedi zaten sözde yarın gitmem lazım ne yapayım bilmiyorum bu arada yani normal hayatta şekerim yok çok küçük bebek daha korkuyorum 😔 bilgisi olan bana fikir verebilecek olan var mı lütfen