Hanımlar 36 haftaya giriyorm . Benimle aynı haftalarda olan arkadaşlar geceleri o kadar çok hareket ediyoki uyutmuyor beni diyolar hep . Benim ki çok sakin sizde normal mi
Her bebegin hakaretli olması kendine özel mi acaba . Bende şüphe duyuyorum benm ki niye sakin diye