Bende 36 haftaligim bebeğimin karın çevresi 3 hafta geriden geliyor her hafta kontrole gidiyorum bebeğe kilo aldıran seyler yiyorum içiyorum kilo aldığı için ben çok sıkıntı yapmıyorum içim rahat tutuyorum güzel düşünün ki güzel olsun hayırlı sağlıkla gelsin bebişler😊