Arkadaşlar 40 olan prolaktinim için dostinex kullandım . Biteli 15 gün oldu bugün kan versim . Tüm değerlerim iyi aslında olması gereken aralıkta. Ama 2 ay önce yani dostinexten önce verdiğim değerlere göre tüm değerim yükselmiş.
Prolaktinime çare oldu şükür ki düştü. Fakat lh tsh fsh gibi deperlerimin hepsi 2-3 puan artış yapmış. ( değerlerim yine kötü değil ama ikia y önceki değerlerim mükemmeldi, şuan ise iyi)
Sizce sebebi dostinex olsbilir mi? 1 buçyk ayda ne olmuş olabilirki (fsh 5.1 den 7.24e , LH 3.2 den 5.7 e , TSH 1.75 den 3.10 a çıkmış)
1 buçyk ayda ne değişmiş olabilir ki? Dostinex sebebiyle midir? Eğer öyleyse bi aya düzelir mi tekrar