Nes7616 Muhtemelen 90 günüm falan kalmış oluyor , Sezaryen günü gitmesem de doğum başlayınca sezeryana gitsem olur mu içimde 1 hafta fazladan kalsın diye gününü tamamlamasını istiyorum
Mervealya1992 Nes7616 ıkıncımı bu kesın sezeryanmı yani şöyle bısey var kesın sezeryan ise boşa sancınız baslar bjsey olur sancıdan sonra sezeryan bıraz daha zor dpgdukdan snrada sancıyı cekıyorsun tanıdıqım öyle oldu dogurdu normel dogum sancısı cekti
Mervealya1992 Nes7616 sadece doktora sunu dıyebılırsın 38e gun vercek ya 39da alsak olurmu dersen kabul eder
Mercimekannesi45 Nes7616 doktora bunu söylediğinizde kendini riske atmaz size imza atın der dilekçe yazdırır.saglikla kavuşun inşallah
Nes7616 momofmychildren tamamlasa kendi doğmak istemez mi ama doğal süreç dediğimiz durum sonuçta 1 hafta da aldıkları kilo bile çok farkediyor ya dr kızar mı niye bekledin diye acaba
Nes7616 Mervealya1992 2. Bu ilki de normal doğumun ucundan döndük sezeryana aldılar mecburi ama doğum sancısını falan da çekmiştim epey ilerlemişti 3 cm oldu neyse strese çok girdi diye alındı bebek
Mervealya1992 Nes7616 rıske atma derm bende 2. Acaba dedm 39da beklesemmk sonra dedm sancım mancım başlr boşa normel dogım sancısı cekmım dıyorum sonra sezeryan daha zor atlatılıyormış bana hep oyle dedıler senden daha zor atlattık dedıler hem normel dgm cekıosun hem sezeryan bebekte strese gırıyor dedıgın gibi
Nes7616 Mervealya1992 evet onu sormam daha mantıklı ilki de 39+1 de gelmişti bu da 38+6 falan olsun diye rica edeyim belki kabul eder (ssvd isteyip cesaret edemediğim için zorluyorum)
Gzd0303 Sezaryen olması doğum kanalına girmeden almak demek o yüzden erken alıyorlar kanala gıtmıs bebek zaten normal doğar rısklaerı tabıkı vardır sızde atmayın doktor ne dedıyse o olmalı bence tabı tercıh sızın