Benimde ayın 1’inden beri lekelenmem var canım geçen ay da enfeksiyondan dolayı yaşamıştım sat 12 haziran benimde ama iki gün önce muayene oldum doktor bir sorun yok adet olacaksın dedi ben bu ay çok stres yaptım ve ağladım ondan dolayı diye düşünüyorum lekelenme yarın olacak gibiyim bakalım