Anneler sizler hangi markalari tercih ettiniz? Sampuan normal sıvı sampuan mi yoksa köpük sampuan mi? Ecowell, incia, siveno da yorumlara baktım ama memnun olan da var olmayan da olumludan cok olumsuz yorumlar kafa karistiriyor sonucta bebislerimiz icin en iyisini istiyoruz. Sizler hangi markalari tercih ettiniz, özellikle yeni dogum yapmis ve urunleri kullanmis anneler yorumlarınızı bekliyorum 🌸🌸🌸