Merhaba bayanlar , temmuz ayında doğum yapacak olanların fikrine ihtiyacım var kafam çok karışık. Hastane çantasına bebek için kalın battaniye koymak gerekiyor mu yoksa müslin battaniyeler yeterli olurmu. Kimisi yemi doğan için kalın battaniye gerekli diyorlar ne yapsam bilemedim siz battaniye olarak ne koydunuz acaba . Teşekkürler