Fbd hiç anlatmıyım ama dogum ile ilgisi yok benim yuzumden kötü geçti dogumum... Ama sonu mükemmel nasil gecerse gecsin bebeginizi kucaginiza almaniz muhtesem bir duygu... Suni ile basladim spinal sezeryan ile dogumum oldu... Benim panik atagim dogum hikayemi yazmama sebep bunun disinda gercekten cok güzel bir duygu... Darısı en kolay en hayirli sekilde basiniza olsun⚘