Esse canım kusura bakma ancak yazabiliyorum evet doğum yaptım bu sabah spinal sezeryan ile 😊 dün gece aldım suni sancı ve sancılarım iyi düzenli olmasına rağmen açılmam hiç olmadı nerdeyse 41.hafta olucağı için de riske atmak istemedim. Çok şükür oğlumda bende iyiyiz ama tabi baya ağrım var herkesin tecrübesi kendine kalıyor anlıycağın. Allah yardımcın olsun şimdiden