Alparslanmom__ 2 çocuğumda da olmadı hiç böyle. İshal kusma gibi şikayetim ikinci çocukta olmuştu ama acilden girmiştim o zaman oradaki doktor taktırmıştı iyi gelmişti. Şimdi de yarın kendi doktoruma gideyim dedim direkt ondan yoksa Başka bölüm e alayım enfeksiyon bölümü doktoru bakmıştı yine ona mı alsam