Minkkelebekk Kızlar merhaba ilk doğumum 8 günlük olduk ilk doğumum tecrübesizliği sanırım sezeryan oldum ama klimaya karşı bir hassasiyetim var 28-29 derece üşüyorum sıtma tutcak gibi kapatınca su gibi terliyorum yani normal mi bu durum
Defnezumramom Minkkelebekk bende sezeryanla doğum yaptım ameliyat sonrası çok üşümüştüm ama sonrasında bende hep sıcaklama oldu halada öyle devam ediyor kanların düşüyor ya doğum sonrası onunla alakalı olabilir bu durum
Minkkelebekk Defnezumramom benimki ameliyat sonrası değildi şuan böyle ve geçmicek gibi geliyor geçiyor mu acaba sonradan
Defnezumramom Minkkelebekk benim geçti ama geçmezse bi doktora görünmende fayda var kan değerleriyle ilgili olma ihtimali yüksek bence