feyzaaa canım ben de çok kötü griptim hala da öyleyim aslında hastaneye gittim serum taktılar ama hamile olduğum için vitamin ağırlıklı bir serumdu Burun spreyi verdi ama kesinlikle yetişkinler için olanını kullanma dedi bebekler için deniz suyu olanını aldım bir de parol kullanıyorum ama çok ağrım olmadığı sürece kullanmıyorum hastaneye gitsen ve serum yesen kendine gelirsin aslında