Oseb29 Zeliha66 baya fazla bi far var ama simdi yeni sorunumuz var idrarda kan gözüktü kasık ağrılarım cok fazla napıcam bilmiyorm tehlikelimidir ?
Zeliha66 Oseb29 evet canım bi cok nedeni olabilir enfeksiyondan da kaynaklanabilir. Doktorun bisey söylemedi mi neden kaynaklaniyomus
Hfoz Zeliha66 kızlar bende 35 oluyorum .37 ye az kaldı eğer 37 yada 37 den sonrasını doğum yaparsam rahim kısalması olanlara umut olur ve burda doğum hikayemi paylaşmak nasip olur inşallah 🤲🏻
Zeliha66 Hfoz ayy canım çok sevindim senin adına ne güzel tamamlamışsın nerdeyse haftalarını rabbim bizede gösterir insallah o haftalara gelmeyi.
Mother Ezgiiiiia Rabbim Şafi ismiyle şifanı versin benim de erken doğum riskim var İnşallah zamanında gelir minikler Ya Mübdi Ya Ber Çek Elini Karnına Sür 99 ar tane çek
Mother gamzetastan Rabbim şafi ismiyle şifanı versin canım erken doğum riskim var benimde Ya Mübdi Ya Ber Çek Canım 99 ar Tane Elini Karnına Sür
Nurakdas- Hfoz valla bebeğimi besleyecek şeyler yiyemiyorum diye inanın ki çok üzülüyorum umarım kilosu falan iyi olur
Zeliha66 Hfoz yok canım onceden hic bisey bilmiyorduk. 35.haftamda bigün adet sancısı gibi agrım oldu annem vardı yanımda bi doktora gidelim dedi doktora gittik 2cm acılmam varmis doguma aldılar işte
Hfoz Zeliha66 bende 37. Haftamda ağrıyla hastaneye gitmiştim oğlumda çatıdan baktı kanaman var ve çatın çok dar demişti ultrason dan baktı kordonu dolanmış dedi ve acilen doğuma girmiştim apar topar
Zeliha66 Hfoz bi dahaki hamileliginde serklaj yapılması lazim dedi şimdi doktor. Insallah gerek kalmaz. Yine 35 37 haftalar çok cok iyi riskimize göre
Elaylama Oseb29 benim 25'den sonra 27 mm ölçüldü ve ilaç tedavisi+rapora ayrılıp dinlendim. O haftalarda 3,5 altında olmaması gerek diye biliyorum.