Mrvug Merhaba 5+4 haftalık hamileyim dün gece koyu renkte kanamam oldu sabah doktora gittiğimde kese yerindeydi ancak içinde birsey göremiyorum dedi ama içi dolabilir dedi böyle bir durum yaşayan var mı kesenin içi sonradan doldu mu?
-Mina- Mrvug 5 haftalıktım keseyi gördüğümde doktorum haftaya gel içi boş eğer şansımıza varsa kalp atışı bile duyabiliriz demişti 6+2 hem bebek oluşmuştu hem kalp atışını duymuştuk 🌸
Mrtbrv Mrvug kötüyü düşünme çagırma birşeyin olacağı varsa oluyor canım. Ben bos gebelık gecirdim cok cok acık renk kahverengi akıntım olmustu bır ıkı damla karnımda sert bir karın ağrısı vardı bırde aşırı bır bulantı ve 8.haftda netlestı sonu kürtaj
Glsm-ktl1 Mrvug bende ulturasyona göre 5+4üm normalde 5+0 sadece keseyi gördüm haftaya kalp atışı için gel dedi kötü düşünmüyorum sadece keseyide göreceğimide biliyordum iyi düşünelim iyi olsun ❤
Mrvug -Mina- yaa gerçekten mi? Çok sevindim inşallah darısı da benim başıma? Sağlıcakla aldınız mı kucağınıza
Mrtbrv Ve tabıkı daha erken senın kı goruncek bebıs sıkma canını. Bır arkadasım 6.aya kadar net kanama gördu ama oglu sag salım dogdu ınan bana olan öylede olıyor olmaıyanda olmuyor nasıp sadcee rabbımimn merhameti sonsuzzz bizide sevindırcek ☺️
-Mina- Mrvug henüz 14+4 günlüğüz ama sağlığımız iyi çok şükür Allah nasip ederse sağ Salim almak istiyorum kucağıma isteyen herkesinde rabbim sağ Salim sağlıkla kucağına aldırsın 🙏🏻🌸
Niloyaaaaa Mrvug tabiki 30 haftalık olduk bile ☺️ hiç korkmayın çok normal sadece kesem vardı o zaman benimde
Mrvug Glsm-ktl1 inşallah ben bugün biraz karalar bağladım sonra kendimi toparladım yani herseyin hayırlısı allahtan gelene razıyım. Hayırlı ise sağlıklı ise olsun diyorum. Kısmet ne yapsakta bazen olmuyor.
snayc Glsm-ktl1 ultrasona göre haftanız normalde haftanız bu demişsiniz usg kağıdının ortasında mı ne 5w3d yazıyor bende sonra kese ölçümü yapılan yerde solda altta 5w0d hangisi hangisi
Fatmaa_D Mrvug Benimde gittimde baya küçüktü 4 haftalık fln di kese vardı ama okdr küçücük bı nokta vardi ki gözle görülmesi çok zor 7.ci haftada daha da belirginleşiyor bence içinizi ferah tutun derim:))
Glsm-ktl1 Mrvug kesinlikle öyle biz ilkinde çok heyecanlıydık hemen doktora felan gittik çok istedik olmadı kürtaj oldum şimdi biraz daha sakinim rabbime bıraktım hemen hastaneye gitmedim her şey yolunda şimdilik allah hayırlısını ve yanında kolaylığı nasip etsin
Aslann01 Mrvug ben de 5 haftalıkken kahvemsi bir leke şikayeti ile acile koştum. Ve çok ağrım da vardı. Dr bana kese var ama içi boş dedi. ( vajinal ultrasondan bakarak)… 10 gün sonra gittiğimde bebişin kalbi gümbür gümbür atıyordu. Kalbini ferah tut. Her şey yolunda ☺