Bugün tam 32 hafta olduk. Riskli gebeyim, erken doğum riski hep vardı. 2 gündür aşırı hareketli olan bebeğim bugün o kadar hareketli değil. Bir de daha önce 27. haftada muayeneye gittiğimde 2 dakikada bir doğum sancın var diyerek yatış vermişlerdi. Sancıları garip bir şekilde hiç hissetmiyorum ama şuan vajinamda ağrım var. Doğum belirtisi olabilir mi bu ağrı?