Ezgiiiiia Masallah 31+3üzzz bebiş karnımda halay çekiyor sanki. Çıkacak gibi korkuyorum maşallah.🤣 Şunu düşünüyorum bebeğimi kucağıma alınca çok mutlu olucagım ama bu karnımda ki hareketleri çok özlüyeceğim gibi geliyor🥰 size de öyle mi?