Zaliheee Selam kızlar 12 + 2 haftalık hamileyim ve karnımın içi sızlıyormuş gibi hissediyorum değişik bir ağrı yaşayan oldu mu acaba büyüyor diye normal mi bir de çok rahatsız edici göğüs kaşıntısı var yaşayan var mı acaba
Nazgrr Regl olacakmışsın gibi sancı kasıklarda Ağrı olması çok normal rahmimiz büyüyor ayaklarını uzat ve dinlen ☺️ doktor kontrolüne gittiğinde yine doktoruna da danış tabii ki Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin