Bu otu iki kez kullanan var mı? Mesela şuan sancım falan yok ama 2 cm kadar açılmam var ilerlemiyor 39+3 bekliyorum eğer kendi gelmezse 39+6da suni sancı verecek doktor. İlla sancı mı gelmesi gerekiyor acaba böyle denesem eğer olmazsa suni sancı verilince tekrar yapsak bişey olur mu ya içinde 4 parça falan var zaten