Bir_tirtilannesii ayyy benimki 1 aylık ve tüp bebekle oldu ama ben o Ah vahı igne yerlerim agrıdıgı için diyorum her yerim mosmor oturamıyorum kalçalarım, göbegim, kollarım delik deşik ama asla isyan etmiyorum çünkü çok sıkıntı çektim ve bekledim ben ondan bunlara da katlanıcam inşallah.