Edaa01 Ne durumdasınız kızlar uygulamaya göre son 10 gun var ama bizim kızdan haber yok😁 kasılmalarım oluyor ama düzensız birde vajina ağrısı akıntım var onun dışında şimdilik yok sizlerde durumlar nasıl bi gelseler artık sağlıkla
merve-yd06 Edaa01 Ben 39+2 haftalığım az önce nişanım geldi ama ne ağrı ne de açılma var doktor baksın gıdecez eve büyük ihtimalle
dhbetul Edaa01 38 haftalık bugün kontrolde 3 kez nst çekildik bebek hareketi az diye malesef gelen giden yok haftaya sezeryan gibi duruyor. Bebeğim kanala bile girmemiş
Edaa01 merve-yd06 evet canım kesin eve gönderirler kontrol et diye suyu veya sancıyın sıklaşmasını beklerler
Edaa01 dhbetul normal dogumu siz mi istemiyorsunuz cunku normalde sanci da verebilirler size normal dogum icin
dhbetul Edaa01 benim için her iki doğum da olabilir bebek için hangisi sağlıklıysa öyle olsun dedim doktoruma. Çatı muayenem yapılmadı henüz haftaya yapılıp ona göre karar verilecek bebek kilosu da göz önünde bulundurularak
aslip7 Edaa01 38+1 ne sancı ne açılma bekliyoruz nazlı kızı 23üne kadar geldi geldi yoksa sezeryana döner
Rumeysamete Edaa01 yatışım verildi bugün nişan geldi suni sancı verildi dua edin lütfen hayırlısıyla kucağımoza alalım 🥹