Esma-12 Hanımlar merhaba 3 ve üstü doğum yapanlar kaçıncı haftalarda doğum yaptınız ve doğumlarınız hızlımıydı
Angel161023 Esma-12 benim görümcem 4.’yü doğurdu çok zor oldu doğumu, doğumda bebeğin kolunu kırmışlardı
Esma-12 Angel161023 ayyy çok geçmiş olsun neden ? Kilolu muydu acaba bende 4.yü doğuracam nasipse ama erken mi olur diye düşünüyorum çok zor geçiyor sıcaklarda
Angel161023 Esma-12 yok ne bebek ne de kendisi kiloluydu, devlet hastanesi normale zorladığı için sezeryana almadılar kadını çok acı çekti bebek de o da. Gerekli durumlarda sezeryan yapılması çok önemli
Esma-12 Angel161023 bacım özel devlet fark etmiyor Allah iyilerle karşılaştırsın çok kötü olmuş daha doğar doğmaz neler çekmiş bebek
Angel161023 Esma-12 yani bilemiycem belki de benim görümce ısrar etti normal olması için çok detaylı bilmiyorum ama sen riske atma ❤️