Merhabalar. Kızlar on gündür yaklaşık tüp bebek için ilaç tedavisi görüyordum. Yarın yumurta toplama günüm. Benden birkaç tahlil istediler verdim sabah az önce beta hcg nin 104 çıktığını gördüm doktoruma sordum normal dedi ama yine korkuyorum hamile değilimdir dimi. Başına gelen var mı