Alisde Ebebegin markasının deterjanini almayi düşünüyorum hic kullanan varmı veya baska oneriliriniz varsa 🌸
Hilalsny Alisde ben ilk çocuğumda leke çıkarıcı ve deterjan yumşatıcı herşeyi e bebek kullanmıştım şimdi ikinciye hamileyim ve yine öyle düşünüyorum tavsiye ederim
gktgmom Alisde ben uni babynin sıvı detarjanı ve yumuşatıcısından aldım ama dalan roxy almayı düşünüyorum bir de benim ablam yeğenimde hep ondan kullanmıştı çok memnundu çocuk doktoru önermişti hatta
Bett35 Duru doğal granül sabun aldım internetten ama bim de falan da satılıyormuş küçük paket ama baya uzun gidecek gibi duruyor bi çay bardağı kadar koyuyorum yıkarken çok güzel kokuyor bebek gibi
Alisde Bett35 ben duruyu ilk cocugumda kullandim duru ve dalin camasirlarinda cok kalıntı bıraktı maalesef 🫠
Alisde Evremo dalin ilk cocugumun esyalarinda cok fazla kalinti birakmisti bidaha almayi düşünmüyorum 😔