Merhabalar, doğumuma az kaldı malum çok sıcaklara denk geldik ve malesef evimiz de gündüzleri ortalama 30 derece :( bebek için 24-25 dereceler ideal deniyor. Klima küçük odamızda, saçma bi yere takılmış başka yere etki etmiyor. Vantilatör zaten ısıyı düşürmüyor. Bebek o kadar sıcağı tolere edebilir mi:( klimayı yatak odasına taşısak da çarpmasından korkuyorum