Merhabalar canlar bebeğim doğdu 8 ay 8 günlük bir paşa oldu elhamdülillah. Ama ben doğum hikayemi yeni yazabiliyorum 🤭 Beni hatırlayanlar olacaktır doğumuma yakın konuştuklarımdan doğum hikayemi isteyenler olmuştu ama isimlerini pek bulamadım bazıları da bayadır uygulamaya girmiyor hatırlayan olursa yazar konuşuruz inşaAllah 😍 Bebeğim doğunca burayı bir süre daha kullanıp telefonum dolu olduğu için silmiştim. Uzun zamandır aklımdaydı yeni indirebilirim☺️ Nasılsınız bebiş bekleyenler nasıl bebişi doğanlar nasıl 😍 Ben doğum hikayemi anlatayım.
31 Ekim günü bebeğim 39+6 daydı. Öğlen 12 gibi adet sancısı gibi sancım başladı ama çok sık değildi evimi temizledim duşumu aldım sancılarımı takip etmeye başladım saat 19.30 gibi sancılarım 15 dakikaya bir düşmüştü. Hastaneye gittik 1 cm açılma var doğum başlamış ama evde bekleyebilirsin dediler eve geldik.Tekrar duşa girdim pilates yaptım gece saat 03.30 gibi hastaneye gittik saat 4 de açılmam 2 cm ydi ve yatış yaptılar doğum bu belli olmaz belki hızlı ilerler 2 saate doğurursun belki de yavaş ilerler yarın doğurursun dediler. Açılmam iki üç saate bir 1 cm falan ilerliyordu sabah 08.00 da doktorum geldi açılman 5 buçuk 6 cm olmuş ama bebeğin başına dokunamadım bebek çok iri değil kendini aşağıya itmemiş biraz oksitosin takalım (suni sancı) eğer inerse doğum olur olmazsa bi ihtimal sezaryen yapabiliriz dedi. Sancım o saatlerde 3-4 dakikaya birdi. Ben yatağıma geçince koluma suni sancı burnuma bebeğin hareketleri biraz azaldı diye oksijen karnıma nst bağladılar ama benim sancım 1-2 dakikaya bir indiği için ve suni sancı etkisini göstermeye başlayınca baya zorlandım. Çünkü sancı gelince yere eğilip çömelip sancıyı karşılıyordum ama nst falan olunca öyle yapamadım çok zor oldu yatağa bağlamışlar gibi hissettim. Açılmam da çok hızlı ilerlemiyordu ve bebeğin kafasına hâlâ dokunamiyorlardi bende akşam çok az bir şey yemiştim ve onu da bulantidan kusmuştum. Açlıktan iyice halsiz kaldım hiçbir şey yemek aklıma gelmedi ki yiyecek halim de yoktu. Sabah doğumda zorlanırsın bir şeyler ye dediler oradaki asistanlar falan. Eşimle annemler çorba getirdiler ama icemedim sonra sancılarım çok sıklaştı dedim ben normal doğum istemiyorum. Çünkü sürekli alttan açıklık kontrolünü açlığı ve sancıları vücudum kaldıramadı. Doktorum da aşağı da hasta bakıyordu. Asistanları geldi hepsi beni ikna etmeye çalıştılar bak her şeyin çok güzel açılman rahim ağzın falan biraz daha sabret ilerde pişman olursun falan dediler ama ben artık sabredemeyince normal doğum istemediğimi doktorumu çağırmalarını istediğimi kesin kararlı olduğumu söyledim. Hemen doktorumu aradılar o da Allah binlerce kez razı olsun hemen acil sezaryene hazırlayın demiş beni hiç bekletmemek için çünkü hâlâ başının aşağıya inmedigini açılmanın aynı kaldığını ve benim dayanamadigimi anlayınca bizi bekletmedi çünkü tam 15 saat sancı çekmiştim hele son 5-6 saat aşırı zordu. Eşime annemlere söyledim istemediğimi sezaryene gideceğimi. Sonrasında hemen hazırladılar ameliyathaneye götürdüler daha anestezi bile yapılmadan doktorum gelmişti. Ben ameliyathanede bile bu iğneyi yapınca sancılarım duracak demi diye ağlıyordum o kadar zorlanmistim ve halsiz kalmıştım. Spinal anestezi oldum. Doktorum o kadar iyi ki asistani sessizce ilk kesiyi attık hocam derken benim duymadigimi sanıp ben korkmuyum diye seni bir kere daha muayane edip öyle baslayacam tamam mı dedi ben çok agladigim ve tedirgin olduğum için hep çok iyi davrandı. Ve oğlumu ilk gördüğünde bebek biraz kakasini yapmış dedi. Bakın kizlar illa ki normal doğum diye diretmek bazen yersiz oluyor ben sancılara sabredip normal doğum yapsaydim belki bebişim kakasini yutacakti belki oksijensiz kalacaktı Allah korusun. Demek ki her şeyde bir hayır var. Sonra bebeğim doğdu yanağıma koydukları an her şey bitti çektiğim tüm sancıları unuttum boncuk gözleriyle bana bakıyordu aşkım 😍 burnu bana benziyordu sadece geri kalan her yeri babasıydı doktorum da hamileyken hep burnunu bana benzeriyordu ve ameliyatta burnu bana benziyor hocam deyince bilmisim demi dedi🤭 sonra bekleme salonuna geçtim 45 dakika kadar durdum orada beni ısıttılar bebek gibi davrandılar. Sezaryenim 15 dakika bile sürmedi zaten sonrasında odama geldim bebeğimi emzirdim. Uyusuklugum tamamen geçti yedim içtim derken yeni bi hayata başlamış gibi olduk cennet kokulumu görünce her şey bitiyordu zaten😍 ilk kalkış evet çok zor ama kızlar düşünün 7 kat kesiliyorsunuz ama o kadar ağrı çok normal. Benim ikinci gün hayatım normale döndü çok şükür (maşaAllah) doktorum çok küçük bir kesi atmıştı dikişlerim çok düzgündü elhamdülillah bir hafta bile değil 3. Gün tamamen iyilesmistim elhamdülillah 4. Gün yalnız kalmıştık eşim bebeğim ben😍 yani tamam Allah normal doğum fıtratı üzerine yarattı hepimizi ama tıp ilerledi bu ilmi doktorlara Allah verdi sezaryeni bu kadar kötülemelerini çok saçma buluyorum hatta ben bu kadar kolay olacağını bilsem başta sezaryen olurdum dedim tamam normal doğum çok güzeldir yaşamadım bilmiyorum ama sezaryen de öcü değil. Ben iyi ki sezaryen olmuşum diyorum elhamdülillah. Önce eşimden ailemden sevdiklerimden sonra Doktorumdan Allah iki dünyada da razı olsun ailesiyle musmutlu ömürler nasip etsin inşaAllah 😍 bize her zaman destek oldukları için 💙 benim doğum hikayem böyleydi şimdi yerlerde sürünen bir minnak paşayla beraber büyüyoruz elhamdülillahhh🐣 Rabb’im hepinize kolay güzel doğumlar nasip etsin evlatlarımızı ailemizle sevdiklerimizle sağlıkla hayırla afiyetle büyütmeyi nasip etsin inşaAllah sevgiyle kalınnn☺️🫶🏻✨