Merhaba herkesee
İkiz kızlarım oluyor, çikolata yaptıramayacağm onun yerine kendim makrome anahtarlık yapacağım
Birde çocuklar için şeker hazırlamayı düşündüm
Şimdi sorum şu etikete nasıl yazacağım😅
İsimleri Liva ve Liya
Hayatımıza hoşgeldiniz Liva&Liya mı
İşte Liva ve Liya’dan size armağan mı
Normal de hoşgeldin yazan etiketler oluyo bebek ismiyle ama bnm iki tane olduğından ne yazacağımı bilemedm