Almad Merhaba dün genel kan testi yapıldı ve 1.doz tetanoz aşısı vuruldum bugun sonuç almaya gittim ve b12 çok düşük olduğu için sağlık ocağı her hafta iğne yapılması gerektiğini söyledi akşama doktora gidicez yaşayan var mı
Betul-97 Almad Doğrudur canım doktorumda iğne verecektim de git gel olmasın diye sprey verdi sağolsun