ozgesel1seyler
Merhaba ahali biz 30 haftalik olduk. Ve malumunuz artik gobusten onumuzu zor goruyoruz. Su zamana kadar hic agdaya gitmedim yani kucukken annem goturmus ama sonra lazer yaptirmislar yillar sonra ben tazelettim vs vs ozetle hep tuysuzdum. Simdi hamilelik hormonlarimdan dolayi genital bolgemde tuylenmeler mevcut.Doktorum hijyenine guvendigin surece agda yaptirabilirsin dedi. Ama izmirde ozellikle bornovada yada civarinda hijyenik bir salon varmidir hic ihtiyac duymadigim icin bilmiyorum. Ve yardimci olursaniz cok sevinirim