Laktoz alerjisi yada süt alerjisi olabilir kızımda olduğunu 3 aydan sonra anladık pütürlü ve köpüklü ise ondandır muhtemelen ya laktoz parçalayıcı damlalar var 2 damla mamasına kat yada bebelac lf kullan mamaya rapor da çıkıyor kızım 17 aylık hala kullanıyorum