Lara_ belden aşağısını gevşek bırakmak suretiyle kundaklamak ilk aylar rahat uyku açısından çok işe yarıyor, benimkiler yaz bebeğiydi atlet giydiriyodum sadece tek kat müslin ile kollarını belini sarıp uyutuyordum sakinleştiriyo baya, eller kollar fora olunca uykuya dalmaları uzun oluyo, bide ilk aylar refleskleri kontrol edemedikleri için sıçrayıp uyanmaları çok oluyo 😅😂minik köfteler yaa çok seviyorum yenidoğanları😍😍