Buketmuro Merhabalar,yarın 22.haftama giriyorum bugün renkli ultrasona girdim hiç bir sıkıntı yok çok şükür ancak çocuk çok aşağıda ve baş aşağı duruyo dedi doktor ileriki haftalarda baş aşağı durursa zorlayabilir dedi:/ bu haftalarda çok aşağıda olması normalmi sizce ?😔
Handanby Buketmuro benim 24. Haftada kontrolum vardı gittiğimde baş geliş duruyordu 22 de mi 23 te mi artık ne ara döndü bilmiyorum 😊28 olduk hala aynı duruyor bir sıkıntı yok bir sıkıntı olmaz dedi doktor
Buketmuro Handanby insan ister istemez korkuyor ya 😢 karnım çıktı ama bebek aşağıda inşallah zamanla yukarı çıkar ilerde hamileliği çok zorlaştırmaz umarım benim cimcime 🙏🏻🥰